Delibrium  ❦ 
blog Kariny Graj poświęcony książkom, drukarstwu oraz rzeczom pięknym. Z wyraźnym upodobaniem do typografii klasycznej oraz rzemiosła.

wtorek, 9 sierpnia 2016

Nadal mnie tu nie ma

Jeśli nadal tu zaglądasz w poszukiwaniu nowych treści – bardzo mi miło, ale muszę przypomnieć, że przeniosłam bloga pod nowy adres: delibrium.pl. Zachęcam do subskrybowania kanału RSS (ja do zarządzania subskrypcjami używam feedly i każdemu gorąco polecam) lub śledzenia bloga na Facebooku, gdzie do każdej notki staram się napisać dowcipny status.

Od ostatniego razu opublikowałam kilka nowych tekstów: Trzy rzeczy, które mnie drażnią w książkach, Rozmowa z Przemkiem Zańką o czytaniu dla przyjemności, Typograf po filologii i Najfajniejsze sklepy papiernicze w Berlinie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz